Estas en » Serra del Cadí » Archivo de entradas

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Thursday 16 de July de 2015
Cresta Salenques -Tempestades a l´Aneto

Fotos de l'ascensió a l'Aneto per aquesta cresta, la més llarga del Pirineu.

Thursday 16 de July de 2015
Cresta de Salenques - Tempestades
Tipo de Entrada: RELATO | 9420 visitas

Divendres, 10 de juliol de 2015. Sortim de Barcelona a les 18 h. Més o menys. Molta il•lusió i la sensació que a la tercera va la vençuda. Un primer intent el 2012 va acabar molt aviat, amb un company fent-se un esquinç de turmell de grau dos a l’alçada del forau d’Aigualluts.

Alpinismo | Pirineo - França
Via Goulotte del Pilar Dérobé
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

300 m. – 70º màxim Dificultat: D - Zona: Cambre d’Aze (França) Primera ascensió: Desconeguda, segons informació d'Alfons Valls Assequible via de neu amb una mica de mixte, en un gran ambient d’alta muntanya alpina. Fantàstics el primer i segon llarg i un flanqueig de vertigen al t

Tuesday 30 de December de 2014
Miscelània 2014

Dotze mesos, dotze activitats de l'any 2014 que acaba.

Sunday 21 de September de 2014
Trobada de la Secció d´Alpinisme (20 i 21 /09/2014 - Berguedà)

Fotos de l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal i de la Cresta de Peguera, realitzada per uns quants membres de la SAM que van participar a la trobada.

Friday 11 de July de 2014
La Tour Ronde (3792 m.) per la cara nord

Ascensió a aquest magnífic mirador de la cara sud del massís del Mont Blanc per una via mantinguda entre els 55-60º de desnivell, amb ambient, gel, roca i neu.

Sunday 11 de May de 2014
Turbón (2492) des de Vilas del Turbón

El maig de l'any passat (2013) vam intentar fer aquest cim, però l'estat de la neu a la petita aresta cimera ens va obligar a girar cua a uns 200 mts. del seu cim. Enguany (2014) hi he tornat amb dos bons companys, amb menys neu i temps ventós però més tranquil, hem arribat fins al Castillo del

Wednesday 18 de September de 2013
Terra de Dinosaures

La terra de dinosaures és una de les vies de la paret bucòlica (Alt Urgell), a la riba del pantà d'Oliana. La via consta de cinc llargs i 160 mts.de llargada, de dificultat força mantinguda en el V+ amb dos trams que ronden el 6a. Escalar-la amb els companys Dani i Micky tot un plaer.

Wednesday 26 de June de 2013
Cresta dels Cabirols al Pedraforca

Deixo aquestes fotos de la segona vegada que he fet aquesta cresta per tal de complementar la ressenya (http://betriacum.madteam.net/resenas/escalada-en-cresta/1024-pedraforca-per-la-cresta-de-cabirols/)que trobareu en el mateix blog. Aprofito per actualitzar-la i dir que la instal·lació del seg

Escalada en Cresta | Pirineo
Pedraforca per la Cresta de Cabirols
Tipo de Entrada: RESEÑA

El Pedraforca és una muntanya esplèndida, tant per la seva forma com per les múltiples possibilitats que ofereix: des d’una grimpada fàcil per la Canal del Verdet fins a les exigents vies d’escalada i alpinisme de les cares sud i nord. Aquesta última recorreguda per vies que recorden els mÃ

Thursday 20 de December de 2012
Resum 2012

Dotze mesos, les dotze activitats més destacades de l'any que aviat acaba.

Alpinismo | Alpes
Ciarforon (3.642) - Cara nord
Tipo de Entrada: RESEÑA

Parlar de Vall d’Aosta és sinònim de Matterhorn i de Gran Paradiso. El parc nacional del Gran Paradiso deu el seu nom a aquest cim de 4.061 m. d’alçada, l’únic cim de més de 4.000 metres que es troba íntegrament en sòl italià. El fet de ser un 4.000 relativament accessible el converte

Escalada en roca | Baleares - Menorca
Escalar a Menorca: Cales Coves i Llucalari
Tipo de Entrada: RESEÑA

Fa uns anys, quan vaig escalar per primera vegada a Menorca, els únics sectors que hi havia eren les vies de Cales Coves i un parell de vies al Cap de Cavalleria. Per accedir a aquestes últimes calia despenjar-se o rapelar pel penyal amb la mar als teus peus i després escalar la via assegurat

Alpinismo | Alpes - Valais
Alphubel (4206 m.)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 4 Comentarios

El Valais és el cantó de Suïssa que presenta un gran nombre de muntanyes de més de 4000 metres relativament assequibles i que, gràcies als remuntadorsi telefèrics, podem assolir en un sol dia. La vall de Saas en té catorze, dels quals els més freqüentats, tant per la seva accessibilitat com

Kayak | Baleares - Menorca
Cavitats de la costa nord de Menorca
Tipo de Entrada: RESEÑA

Recorregut en caiac de mar per les cavitats i balmes de la costa nord de Menorca, que es troben a llevant de la badia de Fornells. Punt de partida: Platjola d’Es Viver , a Fornells Sortim d’Es Viver i posem proa a nord, cap a la bocana de la badia de Fornells. Creuem la badia i ens dirigim c