Estas en » Serra del Cadí » Albumes de Fotos

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Thursday 16 de July de 2015
Cresta Salenques -Tempestades a l´Aneto

Fotos de l'ascensió a l'Aneto per aquesta cresta, la més llarga del Pirineu.

Tuesday 30 de December de 2014
Miscelània 2014

Dotze mesos, dotze activitats de l'any 2014 que acaba.

Sunday 21 de September de 2014
Trobada de la Secció d´Alpinisme (20 i 21 /09/2014 - Berguedà)

Fotos de l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal i de la Cresta de Peguera, realitzada per uns quants membres de la SAM que van participar a la trobada.

Friday 11 de July de 2014
La Tour Ronde (3792 m.) per la cara nord

Ascensió a aquest magnífic mirador de la cara sud del massís del Mont Blanc per una via mantinguda entre els 55-60º de desnivell, amb ambient, gel, roca i neu.

Sunday 11 de May de 2014
Turbón (2492) des de Vilas del Turbón

El maig de l'any passat (2013) vam intentar fer aquest cim, però l'estat de la neu a la petita aresta cimera ens va obligar a girar cua a uns 200 mts. del seu cim. Enguany (2014) hi he tornat amb dos bons companys, amb menys neu i temps ventós però més tranquil, hem arribat fins al Castillo del

Wednesday 18 de September de 2013
Terra de Dinosaures

La terra de dinosaures és una de les vies de la paret bucòlica (Alt Urgell), a la riba del pantà d'Oliana. La via consta de cinc llargs i 160 mts.de llargada, de dificultat força mantinguda en el V+ amb dos trams que ronden el 6a. Escalar-la amb els companys Dani i Micky tot un plaer.

Wednesday 26 de June de 2013
Cresta dels Cabirols al Pedraforca

Deixo aquestes fotos de la segona vegada que he fet aquesta cresta per tal de complementar la ressenya (http://betriacum.madteam.net/resenas/escalada-en-cresta/1024-pedraforca-per-la-cresta-de-cabirols/)que trobareu en el mateix blog. Aprofito per actualitzar-la i dir que la instal·lació del seg

Thursday 20 de December de 2012
Resum 2012

Dotze mesos, les dotze activitats més destacades de l'any que aviat acaba.

Wednesday 19 de August de 2009
Alps 2009: Arête des Cosmiques, Petite Verte i Mont-blanc

L'arete des cosmiques i la Petite verte em van servir per aclimatar i fer el Mont-Blanc per Gouter i d'una tirada des de Nid d'Aigle. De la Petite Verte no vaig fer fotos, però sí de les pràctiques de gamponatge al glacier Mer de Glace.

Friday 10 de July de 2009
Miscelània

Fotos d'algunes de les escalades realitzades en l'últim any (de juny de 2008 a juny de 2009)

Tuesday 10 de June de 2008
Aneto, hivernal al mes de juny (7/06/2008)

Veient les respostes a la piada de Narhinan, està clar que era el dia de Madteam a l'Aneto. Aquí teniu unes quantes fotografies (em falten un parell de tot el grup que espero m'enviïn) perquè veieu com estava la zona. Els companys: Bego, Whan, Narhinan, Waldo i Geremias.

Thursday 17 de April de 2008
Pics de Costa Cabirolera i Comabona (Serra del Cadí)

Els dies 12 i 13 d'abril vam fer aquesta ruta circular sortint del Coll de les Bassotes, fent nit al cortal dels Cortils per, a l'endemà, fer els cims de Costa Cabirolera (2604) i Comabona (2547) i baixar directes a la pista que mena a Gresolet, on havíem deixat els cotxes. Els companys: Xavi, Ca

Thursday 13 de December de 2007
Via Bruc a l´Agulla del Dionís i Via Aitor a l´Agulla de l´arbret (Montserrat - Agulles)

El dijous, 6 de desembre, vàrem anar el Ferran Bascuñana, el Sergi Lugo i jo mateix a passar el dia escalant a Montserrat. Vam fer aquestes dues agulles assequibles per les vies esmentades, tot i que vam deixar l'últim llarg de l'Aitor i vam sortir per la via normal. En aquesta última via, el s

Sunday 21 de October de 2007
Via Ferrata Regina

El 13 d'octubre vam fer, jo i la meva germana, la reina de les ferrates, la Regina. Ubicada damunt del pantà d'Oliana, dividida en tres trams, suposa un esforç considerable ja que el total de l'activitat pot arribar a les cinc hores d'esforç.

Saturday 15 de September de 2007
Ascensió al Dôme des Ecrins (4015 m)

Ascensió en dos dies (12 i 13 de juliol de 2007) a aquest cim ubicat al Parc National des Ecrins (Hautes Alpes - França)