Estas en » Serra del Cadí » Archivo de reseñas » Alpinismo

Alpinismo | Pirineo - França
Via Goulotte del Pilar Dérobé
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

300 m. – 70º màxim Dificultat: D - Zona: Cambre d’Aze (França) Primera ascensió: Desconeguda, segons informació d'Alfons Valls Assequible via de neu amb una mica de mixte, en un gran ambient d’alta muntanya alpina. Fantàstics el primer i segon llarg i un flanqueig de vertigen al t

Alpinismo | Alpes
Ciarforon (3.642) - Cara nord
Tipo de Entrada: RESEÑA

Parlar de Vall d’Aosta és sinònim de Matterhorn i de Gran Paradiso. El parc nacional del Gran Paradiso deu el seu nom a aquest cim de 4.061 m. d’alçada, l’únic cim de més de 4.000 metres que es troba íntegrament en sòl italià. El fet de ser un 4.000 relativament accessible el converte

Alpinismo | Alpes - Valais
Alphubel (4206 m.)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 4 Comentarios

El Valais és el cantó de Suïssa que presenta un gran nombre de muntanyes de més de 4000 metres relativament assequibles i que, gràcies als remuntadorsi telefèrics, podem assolir en un sol dia. La vall de Saas en té catorze, dels quals els més freqüentats, tant per la seva accessibilitat com