Estas en » Serra del Cadí » Archivo de entradas

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Wednesday 19 de August de 2009
Alps 2009: Arête des Cosmiques, Petite Verte i Mont-blanc

L'arete des cosmiques i la Petite verte em van servir per aclimatar i fer el Mont-Blanc per Gouter i d'una tirada des de Nid d'Aigle. De la Petite Verte no vaig fer fotos, però sí de les pràctiques de gamponatge al glacier Mer de Glace.

Friday 10 de July de 2009
Miscelània

Fotos d'algunes de les escalades realitzades en l'últim any (de juny de 2008 a juny de 2009)

Kayak | Baleares - Menorca
Caiac per la badia de Fornells
Tipo de Entrada: RESEÑA

Situada al nord de l’illa, la badia de Fornells és l’enclau més segur per a les embarcacions que, navegant per aquestes aigües, són sorpreses per la tramuntana. Rep el nom del poble de pescadors (desgraciadament, avui pocs en queden) situat a la costa de ponent. Les seves aigües són perfe

Raquetas de nieve | Pirineo - Ripollès - Catalunya
Puig de Cerverís (2206 m.)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ascensió amb raquetes a aquest modest cim del Ripollès que podem completar amb cims de més alçada de la zona. Aproximació: Per la C – 17 , després  N-152, fins a Ribes de Freser. Allà, creuem la població seguint els rètols indicadors, una mica perdedors, en direcció a l’estació del c

Sunday 31 de August de 2008
El "meu" Tacul (4248 m) - 16 de juliol de 2008
Tipo de Entrada: RELATO | 3221 visitas

El que pretenc escriure no és ni un relat ni una ressenya; tot i que l’etiqueta que finalment li posaré és la de relat, seria una barreja entre un i altre. La idea és escriure quatre coses que poden ser d’utilitat a qui vulgui fer l’ascensió a aquest cim del massís del Mont Blanc. Per q

Excursionismo | Pirineo - Vall de Núria
Torre d'Eina (2.850 m) des del Coll de Finestrelles
Tipo de Entrada: RESEÑA

Recorregut circular a una part de l'anomenada olla de Núria, per a qui no tingui ganes de fer-la tota i desitgi trobar una petita refer`ncia d'una part d'ella. Accés: des de Ribes de Freser o Queralbs, on agafem el tren cremallera fins al santuari de Núria. 0.00 h: situats al santuari de Núria

Tuesday 10 de June de 2008
Aneto, hivernal al mes de juny (7/06/2008)

Veient les respostes a la piada de Narhinan, està clar que era el dia de Madteam a l'Aneto. Aquí teniu unes quantes fotografies (em falten un parell de tot el grup que espero m'enviïn) perquè veieu com estava la zona. Els companys: Bego, Whan, Narhinan, Waldo i Geremias.

Thursday 17 de April de 2008
Pics de Costa Cabirolera i Comabona (Serra del Cadí)

Els dies 12 i 13 d'abril vam fer aquesta ruta circular sortint del Coll de les Bassotes, fent nit al cortal dels Cortils per, a l'endemà, fer els cims de Costa Cabirolera (2604) i Comabona (2547) i baixar directes a la pista que mena a Gresolet, on havíem deixat els cotxes. Els companys: Xavi, Ca

Thursday 13 de December de 2007
Via Bruc a l´Agulla del Dionís i Via Aitor a l´Agulla de l´arbret (Montserrat - Agulles)

El dijous, 6 de desembre, vàrem anar el Ferran Bascuñana, el Sergi Lugo i jo mateix a passar el dia escalant a Montserrat. Vam fer aquestes dues agulles assequibles per les vies esmentades, tot i que vam deixar l'últim llarg de l'Aitor i vam sortir per la via normal. En aquesta última via, el s

Sunday 21 de October de 2007
Via Ferrata Regina

El 13 d'octubre vam fer, jo i la meva germana, la reina de les ferrates, la Regina. Ubicada damunt del pantà d'Oliana, dividida en tres trams, suposa un esforç considerable ja que el total de l'activitat pot arribar a les cinc hores d'esforç.

Saturday 15 de September de 2007
Ascensió al Dôme des Ecrins (4015 m)

Ascensió en dos dies (12 i 13 de juliol de 2007) a aquest cim ubicat al Parc National des Ecrins (Hautes Alpes - França)

Saturday 30 de June de 2007
Salòria Bassiets i Torre de Cabús

Algunes fotos per a il·lustrar la ruta circular per la carena d'aquests tres cims de l'Alt Urgell, ubicats entre aquesta comarca, Andorra i el Pallars.

Excursionismo | Pirineo - Alt Urgell
Ascensió als Pics de Salòria (2789 m), Bassiets (2760 m) i Torre de Cabús (2778 m)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Solitària ruta circular per aquests tres cims de l'Alt Urgell - el Salòria, el més alt de la comarca- ubicats a cavall d'aquesta comarca i les Valls d'Andorra, de fantàstiques panoràmiques a tots els punts cardinals. Dificultat: fàcil, però cal tenir en compte que en la major part del recor

Excursionismo | Prepirineo - Serra del Cadí
Travessa circular a la Serra del Cadí (dues jornades)
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Proposta de travessa circular a la Serra del Cadí. L’objectiu és, partint d’Ansovell o el Santuari del Boscal, assolir la carena per la Canal de l’Orri, recórrer tot el cordal carener i descendir pel Pas dels Gosolans fins a Prat d’Aguiló, fi de la primera jornada. En la segona jornada e

Excursionismo | Prepirineo - Alt Urgell i Cerdanya
Travessa de la Serra del Cadí
Tipo de Entrada: RESEÑA | 2 Comentarios

Llarga excursió per la carena de la Serra del Cadí. Tot i no presentar dificultats destacables, el llarg recorregut i les condicions en què la fem poden convertir-la en força dura. Època recomanada: de mitjans de maig a mitjans d’octubre. Fora d’aquest període, la neu, possiblement present